Skip to main content

Meest gestelde vragen (FAQ)

Wanneer wordt mijn artikel verzonden?

Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen 1-3 dagen te versturen. Zodra wij het pakket hebben afgeleverd bij POST NL kun je via een track&trace code je pakket volgen

Wat bedragen de verzendkosten voor een bestelling?

Nederland

Heb je een bestelling geplaatst boven de € 75.-? Dan is de verzending van jouw bestelling volledig gratis.Plaats je een bestelling onder de € 75.-? Dan rekenen wij daar in € 5.95 voor

België

De verzendkosten voor België bedragen €8.95

Op welke manieren kan ik betalen?

IDEAL

Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze betaalmethode kan je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met jouw eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank.

PAYPAL

Met PayPal kun je veilig en snel online betalen of betalingen ontvangen via jouw eigen bankrekening of creditcard. Bij een betaling via PayPal komen verzendbare producten in aanmerking voor PayPal aankoopbescherming en ben je beschermd wanneer bijvoorbeeld het product niet wordt ontvangen.

BANCONTANT

Online betalen met Bancontact is veilig en snel. Bancontact is de betaalmethode voor Belgische klanten.

Hoe kan ik mijn kortingsbon/code inleveren?

Een kortingsbon/code kun je gebruiken op de volgende manier: als je jouw gewenste items in de winkelwagen hebt toegevoegd ga je naar afrekenen. Boven in het scherm aan de linker kant verschijnt een balk met daarin de vraag ‘Heb je een kortingsbon? Klik hier om je code in te vullen’. Daar klik je op en dan verschijnt er een vakje waar je jouw kortingsbon/code in kunt vullen.

Kan ik een item omruilen?

Ja, dit kan zeker. Stuur een mailtje naar retour@lilunashop.nl en geef aan welk artikel je wilt ruilen. Wij sturen jou via de mail een retourformulier. Deze vul je in en stop je vervolgens bij je artikelen in de doos/zak. Breng het pakketje naar het postkantoor. Zodra wij het artikel hebben ontvangen sturen wij het nieuwe artikel naar je op. De verzendkosten voor het nieuwe item nemen wij voor onze rekening.

Woon je toevallig in de buurt van Heino? Dan mag je het ook retour komen brengen. Maak hiervoor een afspraak.

Zijn er kosten verbonden aan items retour sturen?

Ja. De kosten van een retour zijn voor eigen rekening. Ruil je het item om voor een andere maat/item? Dan zijn de nieuwe verzendkosten voor onze rekening.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb over mijn bestelling?

Wij houden onze klanten graag blij en tevreden. Heb je een klacht? Dan zullen wij er uiteraard alles aan doen om deze naar tevredenheid op te lossen. Stuur je klacht per mail naar lian@lilunashop.nl. Wij raden aan om direct foto’s mee te sturen van het item of de maat o.v.v. jouw ordernummer, zodat we snel een passende oplossing kunnen zoeken.

Staat je antwoord er niet bij?

Wij steven naar een optimale service! Voor andere vragen, opmerkingen, suggesties of klachten kun je contact met ons opnemen.  Heb je een vraag over je bestelling? Laat dan je ordernummer achter in het berichtje. Je kunt contact opnemen.